havuç salatası

evet uzun süre tariflerimize ara verdikten sonra tekrar karşınızdayız(bla bllaa)
şimdi size en sevdiğim salatanın tarifini vericem(evet galiba en sevdiğim).yoğurtlu havuç salatası kendisi.aranızda bu da neymiş,ben hiç yemedim,havuç sevmem diyenleriniz varsa lütfen hemen denesin.özellikle onlara söylüyorum çünkü ben havucu ne yemeğin içinde,ne limonluymuş falanmış yemiyorum.ama bu salatayı her gün yiyebilirim(salyaa)
gelelim tarife..tek kişilik tarif veriyorum kendi yaptığım ölçüyle.malzemelerimiz şöyle.

2 orta boy havuç.(tabi havuçlarınız küçüklüyse 3 havuçtan yapmayı akıl edersiniz sanıyorum)
yoğurt
tuz
sarımsak
mayonez
tava
yağ
sevgimiz falan

evet öncelikle havuçları soyun ve yıkayın. sonra benim en sevmediğim bölüme geliceksiniz. RENDELEME.
el mahkum.havuçları güzelce rendeleyin ve az yağlı bir tavada pişirmeye başlayın.orta derecede pişirirseniz havuçlarımız yanmaz.
bazıları bu salataya koyucakları havucu hafif çiğ olarak sever.ama ben iyice pişiriyorum.bu kısmı zevkinize kalmış.piştikten sonra havuçları derin bir tabağa alın ve 10 dakika kadar bekleyin ki ılık olsunlar.hatta vaktiniz varsa biraz buzluğa bile koyabilirsiniz.
***sıcakken yoğurtla karıştırmayın. ***
bir kenarda..
of gerek yok bulaşık çıkmasın.direk havucun üstüne bir kaç kaşık yoğurt,1 diş sarımsak(yada yine zevkinize kalmış 2-3-4 çüş)ve bir kaşık ta mayonez atın.ve iyice karıştırın.
mayonez özellikle öneriyorum.benim gibi mayonez manyakları varsa bayılıcaklar.

hath afiyet olsun.
bitti.gidebilirsiniz.




bide şu zevkinize kalmış ne kıl bi cümleymiş lan.

---

Merve